• Klachtenregeling of compliment

    U bent ontevreden over een arts, medewerker, gebeurtenis of de organisatie.

    Als u erg tevreden bent kunt u online ook een compliment geven

  • Hoe werkt het?

    1

    Heeft u een klacht of compliment?

     

     

    Klacht: Ondanks onze beste inspanningen kan het zijn dat u over bepaalde zaken minder tevreden bent. Mocht er ongenoegen zijn, dan moedigen wij u aan ons hierop te wijzen.

     

    Compliment: Klik op onderstaande link om bij het complimentenformulier te komen.

     Complimentenformulier

    2

    Bespreek uw klacht met uw huisarts of vervangend arts

    Als u uw ongenoegen bespreekt met uw arts kan er samen naar een oplossing worden gezocht.

    3

    Wilt u schriftelijk een klacht indienen?

     

    Heeft u een klacht over uw eigen huisarts of vervangend arts?

    Gelieve dit online klachtenformulier in te vullen.

     

    Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en binnen 5 werkdagen.

    4

    Vindt u het lastig de klacht met ons te bespreken of komt u er met ons niet uit?

    Heeft u een klacht over uw eigen huisarts (dr. Keereweer, dr. Magis, dr. L. of T. Franssen?)

    U kunt zich dan wenden tot het online klachtenformulier.

    Hierbij kunt u aangeven of u het wilt melden aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

     

     

    Heeft u een klacht over dr. van Avesaat, dr. Peeters of een andere (vervangende) arts?

    Via het online klachtenformulier kunt u in contact komen met de klachtenfunctionaris van het SKGE.

     

    5

    Komt u met bemiddeling door de functionaris van Cohesie er niet uit?

    Indien voorgaande stappen onvoldoende de gewenste oplossing bieden, dan kunt u terecht bij het platform voor Landelijke Klachten Huisartsen.

  • Extra informatie over de Klachtenregeling

    Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over de huisartsen en de medewerkers van DOC5. Toch kan het natuurlijk gebeuren dat u over bepaalde zaken minder tevreden bent.

     

    Als u onvrede of een klacht hebt over artsen, medewerkers, gebeurtenissen of de organisatie, dan moedigen wij u aan ons hierop te wijzen. Onze praktijk heeft een klachtenregeling voor het registreren en behandelen van klachten.

     

    Probeer eerst het probleem met uw huisarts op te lossen.

     

    Uw huisarts stelt het op prijs de gelegenheid te krijgen om de oorzaak van uw onvrede of klacht met u te bespreken. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan er ook niet samen met u gezocht worden naar een oplossing. U kunt hiervoor een afspraak maken voor een gesprek met uw huisarts.