• Klachtenregeling

    U bent ontevreden over een arts, medewerker, gebeurtenis of de organisatie

  • Hoe werkt het?

    1

    Heeft u een klacht?

     

     

    Ondanks onze beste inspanningen kan het zijn dat u over bepaalde zaken minder tevreden bent. Mocht er ongenoegen zijn, dan moedigen wij u aan ons hierop te wijzen.

    2

    Bespreek uw ongenoegen met uw huisarts of vervangend arts

    Als u uw ongenoegen bespreekt met uw arts kan er samen naar een oplossing worden gezocht.

    3

    Wilt u schriftelijk een klacht indienen?

     

    Heeft u een klacht over uw eigen huisarts of vervangend arts?

    Gelieve dit klachtenformulier in te vullen en in te leveren bij de balie of in de brievenbus van de praktijk te doen.

     

    Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en binnen 5 werkdagen.

    4

    Vindt u het lastig de klacht met ons te bespreken of komt u er met ons niet uit?

    Heeft u een klacht over uw eigen huisarts (dr. Keereweer, dr. Magis of dr. L. of T. Franssen?

    U kunt zich dan wenden tot het online klachtenformulier van cohesie.

     

    Heeft u een klacht over dr. van Avesaat, dr. Peeters of een andere (vervangende) arts?

    Via het online klachtenformulier kunt u in contact komen met de klachtenfunctionaris van het SKGE.

     

    5

    Komt u met bemiddeling door de functionaris van Cohesie er niet uit?

    Indien voorgaande stappen onvoldoende de gewenste oplossing bieden, dan kunt u terecht bij het platform voor Landelijke Klachten Huisartsen.

  • Extra informatie over de Klachtenregeling

    Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over de huisartsen en de medewerkers van DOC5. Toch kan het natuurlijk gebeuren dat u over bepaalde zaken minder tevreden bent.

     

    Als u onvrede of een klacht hebt over artsen, medewerkers, gebeurtenissen of de organisatie, dan moedigen wij u aan ons hierop te wijzen. Onze praktijk heeft een klachtenregeling voor het registreren en behandelen van klachten.

     

    Probeer eerst het probleem met uw huisarts op te lossen.

     

    Uw huisarts stelt het op prijs de gelegenheid te krijgen om de oorzaak van uw onvrede of klacht met u te bespreken. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan er ook niet samen met u gezocht worden naar een oplossing. U kunt hiervoor een afspraak maken voor een gesprek met uw huisarts.